piątek, 23 sierpnia 2013

Dekoracje pokoju dziecięcego DIY

Styropianowe literki na ścianie - imię dziecka. 

Potrzebne: styropian (ja miałam ładny duży arkusz który został mi po zakupie lustra do łazienki) farba (wykorzystałam taką, jaką synek ma pomalowaną jedną ze ścian w swoim pokoiku), nóż do cięcia tapet, ołówek i linijka. 






Za pomocą tych samych rzeczy wykonałam też ramę do obrazu w pokoju dziecięcym:


 




Samolociki i chmurki- ozdoba lampy.

Potrzebujemy: 3 klamerki, farbę, pędzelek, nóż do cięcia tapet, nożyczki, linijkę, 3 arkusze folii piankowej, tasiemkę satynową i 6 spinaczy.
Klamerki malujemy farbą. Z pianki wycinamy skrzydła i "ogon" samolotu- wszystko sklejamy. Wycinamy 3 białe i 3 niebieskie chmurki z pianki- sklejamy je parami, robimy nożykiem dziurki na tasiemki. Następnie samolociki i chmurki wieszamy na lampie :)








 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz